Η ομορφιά και η τεχνολογία είναι δύο οντότητες που πάνε χέρι-χέρι. Αλλά και οι σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας, τα smartphones και το web 2.0 κάνουν ένα ακόμα μεγαλύτερο βήμα προς αυτή τη κατεύθυνση.

Ζούμε σε μια εποχή που η ανάγκη για γρήγορα αποτελέσματα και ευκολία παροχής υπηρεσιών γίνεται απαίτηση. Όχι μόνο θέλουμε να ξέρουμε το αποτέλεσμα της αγοράς μας πριν παραλάβουμε το πακέτο μας, αλλα με τα μαγαζιά κλειστά, μια επίσκεψη στα δοκιμαστήρια είναι εκτός συνάρτησης.

Δεν είναι λοιπόν περίεργο που την τελευταία περίοδο, οι σύγχρονες τεχνολογίας εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (Vitrual Reality και Augmented Reality) μαζί με την τεχνητή νοημοσύνη είναι στην πρώτη γραμμή.

Η επαυξημένη πραγματικότητα προσθέτει ψηφιακά στοιχεία σε μία ζωντανή εικόνα, χρησιμοποιώντας την κάμερα του κινητού. Συνδυάζοντας ψηφιακό και πραγματικό κόσμο μπορεί να μας δώσει μια ιδέα για το αν μας ταιριάζει, για παράδειγμα, ένα ζευγάρι γυαλιά. Η εταιρεία Warby Parker χρησιμοποιεί μια εφαρμογή που αξιοποιεί την αναγνώριση προσώπου που προσφέρει το iphone X, δημιουργώντας ένα «εικονικό δοκιμαστήριο». Η κάμερα σας σκανάρει και η εφαρμογή προβάρει 3D εικονικά γυαλιά πού εμφανίζονται στο πρόσωπό σας, ώστε να μπορείτε να δείτε πώς φαίνονται πάνω σας, επιτρέποντας να ελέγξετε το αποτέλεσμα από όλες τις γωνίες.

Άλλες εφαρμογές  κάνουν προσομοιώσεις μακιγιάζ. Η εταιρεία Sephora χρησιμοποιεί την εφαρμογή Visual Artist για να βρείτε το χρώμα που σας ταιριάζει στα χείλη, στα μάτια στο πρόσωπο ή ακόμα για να δοκιμάσετε ένα νέο στυλ μακιγιάζ. Το ίδιο κάνει και η L’Oréal με την την Makeup Genius.

Ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Μια ακόμα εφαρμογή που ξεχωρίζει είναι ο έξυπνος καθρέπτης HiMirror απο την Ταϊβανέζικη εταιρεία New Kinnpo Group. Αφού επεξεργαστεί μια φωτογραφία του προσώπου η εφαρμογή, σκανάρει για ρυτίδες, κόκκινα σημάδια, πόρους και ρυτίδες και στέλνει προϊόντα που θα ταιριάζουν στις ανάγκες σας.Όσο για την τεχνητή νοημοσύνη, είναι η τελευταία που μπήκε στο παιχνίδι αλλά ιδιαίτερα δυναμικά. Για παράδειγμα η Optune της Shiseido προτείνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα όπου αφού η χρήστρια σκανάρει το πρόσωπό της με το κινητό για να στείλει «τις μετρήσεις» στο λογισμικό, εκείνο συνυπολογίζει την διάθεσή της, τις καιρικές συνθήκες αλλά και την ημέρα του κύκλου της και της προτείνει το σωστό συνδυασμό κρέμας αλλά και την σωστή δοσολογία μέσα από το μηχάνημα Optune zero, το οποίο περιέχει αμπούλες με διαφορετικά συστατικά.

You may also like

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.