Εταιρεία Lancôme
Έτος κυκλοφορίας 2012
Αρωματοποιός: Olivier Polge, Dominique Ropion, Anne Flipo
Νότες κορυφής: μικρά μαύρα Μούρα, Αχλάδι
Νότες καρδιάς: Γιασεμί, Ίρις, Άνθη Πορτοκαλιάς
Νότες βάσης: Πατσουλί, Βανίλια, Τόνκα, Πραλίνα

Τρεις σπουδαίοι γάλλοι αρωματοποιοί ένωσαν τα ταλέντα τους, για να συνθέσουν ένα εξαιρετικό άρωμα: ο Olivier Polge, ο Dominique Ropion και η Anne Flipo. Φαίνεται πως οι δύο άντρες αναζητούν από καιρό εις καιρό τρίτο εταίρο για εξαιρετικές δημιουργίες: τον Carlos Benaïm στο Pure Poison του Christian Dior, το 2004 και στο Armani Code for women το 2006, την Beatrice Piquet στο The Beat του Burberry το 2008, ενώ οι δυο τους έχουν συνεργαστεί και στο Miracle Forever της Lancôme το 2006.

Για να πετύχουν αυτό το εξαιρετικό άρωμα χρησιμοποίησαν αγνά, μη συνθετικά συστατικά (φυσικά συστατικά κατά 50%) και μάλιστα μόλις 63, αριθμός μικρός για τόσο περίπλοκο άρωμα. Το εγχείρημα ήταν τόσο τόσο πολύπλοκο που χρειάστηκαν τουλάχιστον 5521 διαφορετικές εκδοχές και τρία χρόνια εργασίας για να γεννηθεί η ιδανική ισορροπία αισθητικής, ισχύος και διάρκειας. Μια ισορροπία απλή και ταυτόχρονα πλούσια, που συνδυάζει τη σπάνια ευγένεια της ίριδας, το συγκλονιστικό βάθος του πατσουλί και τη γευστική συμφωνία μιας λιχουδιάς που θυμίζει τα παιδικά μας χρόνια.

Η ίριδα επανεφευρέθηκε και έγινε πιο πληθωρική. Το συστατικό αυτό, που χρησιμοποιείται συνήθως ως μεσαία νότα, ανθίζει σε αυτό το άρωμα από την πρώτη μέχρι την τελευταία νότα, όπως ποτέ μέχρι σήμερα. Μια ακριβής δοσολογία που συνδυάζει τον πλούτο του συμπυκνώματος ίριδας Pallida από τη Φλωρεντία, ενός από τα σπανιότερα και πιο ακριβά συστατικά της αρωματοποιίας. Για να φωτιστεί και να αναδειχτεί αυτή η λουλουδάτη καρδιά, προστέθηκαν νότες γιασεμιού Sambac και ανθών πορτοκαλιάς Τυνησίας σε μορφή absolute.

Επιπλέον, το εξαιρετικό αιθέριο έλαιο πατσουλί Ινδονησίας διαχωρίστηκε, για να μείνει τίποτα λιγότερο από την πεμπτουσία του, το αγνότερο κλάσμα, την «καρδιά του», όπως την αποκαλούν οι αρωματοποιοί, που έχει μεγαλύτερη δύναμη, ισχύ και βάθος.

Τέλος, το χαμόγελο του αρώματος, μια απολαυστική γλυκιά πτυχή, μια έκρηξη απρόσμενης λάμψης. Σαν ίνες ζάχαρης με νότες βανίλιας, κόκκων tonka, πραλίνας, μαύρου φραγκοστάφυλου και αχλαδιού, περιβάλλει τις εκλεπτυσμένες νότες της αρωματικής σύνθεσης με μια παιδική αθωότητα.

Η πρέσβειρα της Lancôme, η πανέμορφη σταρ Τζούλια Ρόμπερτς απορρίπτει τον κομφορμισμό την άψυχη τελειότητα και βρίσκει την ομορφιά μέσα από την αυθεντικότητα και τη ζωντάνια. Σπάει τα δεσμά που τη δένουν με τα πρότυπα, τις συμβάσεις, το χρήμα, την πολυτέλεια και επιλέγει το δικό της δρόμο και φυσικά το δικό της άρωμα που την καλεί να ζεις πέρα από τα υλικά αγαθά που κατέχεις, πέρα από το πώς φαίνεσαι. Αυτή είναι η ιδέα που επιλέχθηκε για την ιδιαίτερα φροντισμένη διαφήμιση.

Tο σποτ είναι από το επαναλανσάρισμα του 2018

Βάση της αποτελεί η φιλοσοφία «Λιγότερα αλλά καλύτερα», φιλοσοφία που αφορά και την εξέλιξη της θηλυκότητας, τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα. Οι γυναίκες μπορεί να τα έχουν όλα, αλλά συνεχίζουν να αναζητούν περισσότερα. Έχουν παίξει όλους τους ρόλους: σύζυγος και μητέρα, δημιουργός, διευθύντρια, ερωμένη… Έχουν φτάσει σε επίπεδα, τα οποία κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί. Κι όμως, αρχίζουν σταδιακά να αντιλαμβάνονται ότι η ευτυχία δεν βρίσκεται αναγκαστικά εκεί που πίστευαν ότι θα την βρουν. Έχουν συνειδητοποιήσει ότι δεν έχει κανένα νόημα να ακολουθούν τα πρότυπα, ότι η ευτυχία είναι μια εξατομικευμένη και όχι μια ready-to-wear εμπειρία.

Με το σκηνοθέτη Tarsem Singh πίσω από την κάμερα για το διαφημιστικό σποτ και το φωτογράφο Mario Testino, η Lancôme επιστράτευσε τα μεγαλύτερα ταλέντα, για να δημιουργήσει μια διαφημιστική καμπάνια που θα μείνει αξέχαστη.

Και αν η ευτυχία μπορούσε να αιχμαλωτιστεί μέσα σε ένα μπουκάλι;

Το 1949, ο ιδρυτής της Lancôme, Armand Petitjean, ζήτησε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή της μάρκας, George Delhomme, να δημιουργήσει ένα μπουκάλι που θα συμβόλιζε την αύρα των γυναικών, με αυτό το απροσδιόριστο «je ne sais quoi» (δεν ξέρω τι) που τους χαρίζει τόση λάμψη… Μετά από πολλά σχέδια, ο Georges Delhomme αιχμαλώτισε επιτέλους την πεμπτουσία της ευτυχίας: τη χάρη ενός χαμόγελου, σμιλευμένη πάνω σε κρύσταλλο. Αυτό το σχέδιο έμελλε να παραμείνει πολλά χρόνια στα αρχεία της Lancôme… 63 χρόνια μετά, το επονομαζόμενο «Le sourire de cristal» («Το κρυστάλλινο χαμόγελο»), απέκτησε επιτέλους νόημα με το «La vie est belle».

Χρειάστηκε περισσότερος από ένας χρόνος για να επιτευχθεί το αδύνατο και «να τετραγωνιστεί ο κύκλος»: να δημιουργηθεί το στρογγυλεμένο αποτύπωμα ενός χαμόγελου στην καρδιά ενός κρυστάλλινου τετράγωνου. Ένας χρόνος για να τελειοποιηθεί η θηλυκή σιλουέτα με τις διακριτικές καμπύλες, για να σμιλευτούν οι πολύεδρες γωνίες και να αποκτήσει ζωή. Η τελική πινελιά: μια κορδέλα από περλέ γκρι οργάντζα είναι δεμένη γύρω από το λαιμό του, παραπέμποντας στα φτερά της ελευθερίας.

Το La vie est belle κυκλοφορεί σε συσκευασίες 30 και 50ml καθώς και σε Shower Gel και Body Lotion 200ml.

You may also like

Smell it!

Manisfesto

Εταιρεία Yves Saint Laurent Έτος κυκλοφορίας 2012 Αρωματοποιός: Anne Flipo – Loc Dong ...

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

More in Smell it!